Avantajele unei pagini sau grup pe FaceBook
Am incercat sa analizez cateva pagini si grupuri pe FaceBook, in legatura cu anumite site-uri din portofoliul nostru. Concluzia: unele pot ajuta foarte mult, altele degeaba muncesti la ele. recunosc ca inca nu am trecut de 7.000 de fani sau membri in grup, deci toate analizele sunt legate de acest numar mic si limitat de posibili cititori.
Am atacat cateva nise, printre care cateva site-uri de nisa, unele de interes general si unul legat de locuri de munca. Ceea ce pot sa spun este ca doar cel de nisa a permis vanzarea directa a produselor, in rest impactul a fost destul de mic.
Tot acest studiu a vrut de fapt sa lamureasca un aspect: merita sa cumperi reclama pe FaceBook per pagini cu mai putin de 10 k fani sau in grupuri cu mai putin de 5 k membri? Cred ca in grupuri pare totul mai bine nisat, mai ales dupa ce Mark Zuckerberg a luat decizia de a limita numarul de fani ce vad postarile in mod automat, in timp ce membrii unui grup sunt instiintati in procent de 100 % de noile postari de pe FaceBook.
Daca tot ai ajuns aici, daca ai si tu un asfel de studiu, facutr chiar pe un singur site sau un singur grup sau pagina de FaceBook, poate ne lasi si noua un feedback pentru a compara rezultatele.