Bounce Rate vs SEO

Multa lume se intreaba la ce-i foloseste daca stie ce Bounce Rate are site-ul sau, iar eu ma voi stradui in cateva randuri sa va lamuresc. Indiferent ce instrument de urmarire a traficului pe site, Bounce Rate masoara doua lucruri: raportul de vizitatori unic (care nu mai revin pe site) si timpul cat stau pe acel site vizitatorii.

Faptul ca un vizitator nu mai revine pe site-ul tau este un semn rau, iti spune ca nu ii sunt suficient de interesante informatiile pe care le gaseste aici, iar daca sta foarte putin, inseamna ca a tras repede concluzia ca informatiile nu-i sunt de folos.

Un Bounce Rate mare e rau, se masoara in procente, adica cat la suta din vizitatori gasesc paginile tale irelevante. Cum faci vizitatorul sa stea mai mult pe o pagina, depinde de la site la site. Avem deja un site care desi are un trafic bunicel, legat de taxa pasaport, vizitatorul pleca dupa cateva secunde cu taxele notate.

Scopul tau trebuie sa fie acela de a convinge vizitatorii sa stea mai mult pe pagina ta, iar google te va pozitiona mai bine in cautari daca ai un Bounce Rate mic. Portalul e4Ro are scorul de 45.30% in acest moment, deci nu e nici rau nici excelent. Dar oricum stam mult mai bine decat cei cu un Bounce Rate de 60 sau 75%. In speranta ca te-am lamurit, asteptam opiniile sau intrebarile tale!

Poate vrei sa citesti si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.