Google core UpDate septembrie 2019

DA, a fost Google core UpDate in septembrie 2019, a inceput pe 24 si cica e in derulare. La mine s-a vazut o chestie ciudata, exact in ziua aia traficul a scazut la jumatate. O fi o coincidenta, nu ai de unde sti – mi-a picat cu o zi inainte si IPTV-ul, furnizorul a disaprut in ceata, a plouat exact cand am spalat masina, etc. Important este insa ca site-ul merge din ce in ce mai bine. Am pus mai jos rezultatele din WMT pe ultima zi, zic eu ca arata bine. DA, am sters paginile si DA, nu este extraordinar pentru un blog cu peste 1000 de articole, dar este ceva.

Google core UpDate septembrie 2019

Scopul pozei este de fapt sa ne arate cam care e rata de accesare in functie de pozitia in SERP. N-am pus pozitiile 1 si 2 pentru ca nu sunt relevante, au cautari, expuneri insa accesari prea putine – probabil ca nu atrage titlul de pe e4RO sau mai stiu eu ce. Pe global stam cam asa pe ziua respectiva: 700 de accesari din 6,06 K afisari la o pozitie medie 14. DA, e cam aiurea si de aia si CTR-ul e mic, doar 11%, dar vorbim de 300 keywords.

Gasiti pe AhRefs tool-uri gratuite pentru cautarea de cuvinte cheie, sau ma rog puteti discuta cu Cristian Dascalu sa va zica el niste ponturi bune [ am inteles ca se pricepe, a fost invitat de Google si FaceBook sa lucreze la ei! ]. oricum vedem ca sunt si pozitii unde desi stam mai jos in cautari, CTR-ul merge spre 50%, asa ca sfatul meu este sa incercati sa va pozitiomnati in TOP 5, 10 e prea jos si 1 si 2 sunt destul de greu de obtinut.

As fi vrut sa va zic mai multe despre noul UpDate de la Google din septembrie, pe global la mine nu pot trage concluzii pentru ca nu am pus Analytics pe toate site-urile, sa vad cat este trafic din cautari si cat din Social Media. Pe site-ul monitorizat de mine si care aduce cele mai mari venituri sesiunea medie a fost de 1 minut si 5 secunde, 1,2K sesiuni – statistica de ieri. In general e ok, desi a fost o scadere fata de saptamana trecuta. Trafic 43,54% din Social Media si 42,80% organic. Desi traficul este asemanator pentru ambele surse la venituri stam altfel: 63,60% din trafic organic si doar 27,49% din FaceBook. Ar mai fi referal cu 4,68% si direct cu 4,23%. La Referal 94% vine evident din recomandarile Google de pe site – nu erau deloc daca te gandesti ca sunt doar 2 din 6 expuneri [ cele 4 sunt de pe site-ul propriu ]. Doar 0,15% din venituri au fost generate de recomandarea de pe alt site.

WMT ma ajuta enorm, vorba vine: la cautari organice imi arata un singur keyword si in rest 98,66% not provided, adica au fost dar nu stiu care si ce a cautat pe site-ul meu.  In concluzie nu prea am ce sa analizez aici. rezultate WMT

Poate vrei sa citesti si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.