Impactul postarilor pe FaceBook

In ultima vreme se tot discuta despre paginile de FaceBook si cum le putem folosi. In primul rand cu siguranta ca este important ce nisa are pagina respectiva, un exemplu fiind cele doua pagini despre care vom mai discuta, una de fan al unei vedete si una destinata locurilor de munca. Ambele au cam acelasi numar de fani, deci se pot usor compara.

Daca postezi o poza pe pagina de fan a vedetei, aceatsa are sa zicem 30% comentarii sau distribuiri, insa daca este o stire, u reclama la un site cu ceva interesant, impactul scade pana la 10% sau chiar sub, desi vizionarile depasesc de multe ori numarul fanilor.

In cazul paginii cu locuri de munca, pozele au un impact mai mic, in schimb anunturile devin foarte citite, site-ul promovat avand imediat un trafic sporit in momentul postarii pe FaceBook.

Astept de la voi alte opinii si situatii concrete, ca sa putem discuta la obiect, fara multe speculatii si supozitii.

Fani FaceBook

Poate vrei sa citesti si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.