
Importanta Bounce Rate si traficul
Toti cei care se ocupa de SEO stiu ca Bounce Rate masoara timpul pe care-l petrec vizitatorii pe site, cu cat marimea sa este mai mica, cu atat este mai bine, insemnand ca un vizitator sta si citeste informatiile de pe site. Putem spune ca am testat doua site-uri, la care Bounce Rate a ajuns la 30 si respectiv 45%. Pentru a ajunge la un Bounce Rate mic, deci la rezultate bune, este nevoie sa scrii articole de calitate, sa le legi intre ele, pentru a determina majoritatea cititorilor sa stea pe site-ul tau.
Maiestria unui content writer consta in inbinarea tehnicii SEO si conceperea de articole atractive pentru cititori. De aceea incercati sa legati titlul de continut. Daca adaugi un Page Rank bun la domeniului, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Nu vindeti link-uri, incercati sa castigati banii din afiliere sau Adsense. Va garantez ca merita.
O problema pe care o vom aborda in curand: cu cat sa-mi vand site-ul. In opinia mea un site trebuie vandut ori in primele sase luni, cu un pret care sa justifice munca depusa, sau mai bine dupa doia ni sau mai multi, cu un PageRank bun si cu venituri ce depasesc 50 de euro pe luna. Pretul ar trebui sa fie cel putin de 12 ori valoarea castigului mediu, desi eu cred ca nu merita sa vinzi, mai bine pastrezi venitul si stai linistit.