Landing page si rata de conversie
Desi ma adresez in special celor ce au magazine online, rata de conversie poate fi privita mai larg, pentru aproape orice site. Mai nou a aparut in spatiul online termenul englezesc pentru palnie – Funnel, banuiesc ca nu le place inca limba romana celor ce se ocupa de SEO si Marketing online. Teoria spune ca nu este ok sa trimiti trafic catre homepage, adica catre prima pagina de pe site, ci catre o pagina care va converti.
Landing page si rata de conversie – magazine online
Recunosc ca nu am prea facut eu bani din Marketing afiliat tocmai pentru ca nu m-am bazat pe produse ci mai mult pe site in totalitatea sa, adica speram ca omul va intra in magazinul afliat si va lua ceva de acolo, cand era mai ok sa fac sute de pagini cu produse diferite si sa sper ca un anumit produs va convinge. Nu mai zic ca nu am prea folosit FaceBook-ul la promovare, dar asta este o cu totul alta discutie. Aici vorbim despre ce sa faceti voi ca sa aveti o rata de conversie mai buna.
Adica pe intelesul tuturor: faceti cate o pagina pentru fiecare produs sau set de produse. Ar trebui sa ai diverse categorii – evident ca aici depinde de nisa, nu o sa ma apuc sa fac teoria chibritului, cred eu ca ati prins ideea si ca veti incerca sa faceti ce trebuie. Aveti intrebari? Va raspund cu drag, mai ales ca vreau sa experimentez si eu curand teoria asta. Ideea de baza este insa cum faci cititorul sa revina la tine pe site [ magazin/blog, etc. ]