Plec la drum, deci ploua [ sau ninge ]
Nu stiu cum se face ca de cate ori plec eu la drum fie ploua, fie ninge sau e ceata. Evident ca am inceput sa ma obisnuiesc, doar ca a inceput sa ma si deranjeze chestia asta. Luni vreau sa plec la un client, ca asa e viata asta – mai trebuie sa si muncesti daca vrei bani. Trecand peste faptul ca suntem in plina carantina in orasele mari, colac peste pupaza eu trebuie sa fac 500 de kilometri, sa mai trec si granita pentru asta. Adica preconziez un drum de minim 6 ore, dar daca ploua sau e ceata, sau si mai rau – ninge, sa vezi cum se transforma intr-un drum de 10 ore.
Plec la drum, deci ploua [ sau ninge ]
Daca eram si eu un fel de miliardar sub acoperire si imi permiteam sa merg cu avionul, era alta treaba. Cum nu e cazul, merg cu masina personala si teoretic ar trebui sa fie super ok. Am dotari de TOP, am clima automata, cauciucuri Pirelli, masina e noua – 6500 km la bord, deci una peste alta ar fi ok. Doar ca afara e frig, ma opresc prima data la vama, apoi merg sa-mi incarc telefonul si sa-l pregatesc pentru roamning si internet nelimitat: voi fi plecat peste doua saptamani, asa ca trebuie sa fiu pregatit pentru orice eventualitate de orice.
Plecarea o sa fie la o ora legala – adica s anu mai completez formularul ala cu unde merg si in ce scop, dar asta depinde si de ora la care o sa ma trezesc. Nu degeaba va spuneam de miliardarul ala, caci azi o sa ma uit la episodul 7 sau 8, ca nici nu le mai tin minte numarul. Oricum e doar duminica, in rest dau doar reluari. Deci maine pe vremea asta o sa fiu la volan, o sa ascult muzica si o sa ridic kilometrajul la 7.500 km. Ce ma enerveaza la treaba asta este ca ma apropii rapid de cei 15.000 de kliometri la care trebuie sa schimb uleiul, cand eu voiam sa fac asta prin noiembrie, adica la un an de la achizitie. N-a fost sa fie, poate.