A treia incercare pe Instagram
Incerc de ceva vreme sa ma prind cum ma pot promova pe Instagram. Ok, am inteles ca pun poze si lumea e asa de incantata de ele ca imi dat folow. Mai departe? O chestie importanta am inteles ca sunt #haștag-urile. Fara ele nu prea ajungi repede pe la oamenii interesati de o tema oarecare. Daca ma intrebi pe mine cum as face, as zice asa: sa ai #hastag-uri generale ca sa intri pe sub pielea altor postatori si sa ai si cateva personale – in cazul ca lumea vrea sa stie de tine, sa te gaseasca usor.
A treia incercare pe Instagram
Principala problema cu Instagramul este ca nu poti posta de pe PC ci doar de pe tableta sau telefon. Asa ca de obicei trebuie sa iai pozele si sa le transferi pe aceste dispozitive mobile si abia apoi sa postezi cate o poza [ sau mai multe ] pe Instagram. Uite ca nu m-am gandit sa trec laptopul pe formatul tableta, cine stie – poate merge, desi cred ca se schimba doar modul de afisare si atat.
Revenind la #hastag-uri, sa vedem cele cateva tipuri: descriptive, de categorie, brand, comunitate sau locatie. De exemplu daca te adresezi celor din #Bucuresti pui hastagul si gata, ai sanse sa te vada cei ce sunt interesati de asta. Daca ai postat ceva atragator, poate prinzi si cativa urmaritori.
Problema mea e alta, cum sa-i atrag in magazinul meu online sau ma rog, pe site-ul meu. Cei mai experimentati zic ca ar fi ok sa ai indemnuri, acele call to action la fiecare postare. An sa incerca, ce pot sa fac mai mult? Dar totul incepe cand ai macar 10.000 de urmaritori, altfel e cam aiurea.