Social Media Marketing-ul si afacerile

Azi ma uitam pe Travel – canalul TV – si am ramas uimit cat accent pun americanii pe mediul online si pe Social Media. Sincer sa fiu am un site care merge doar pe baza de promovare pe site-uri de socializare, merge super bine. DA, are si ceva trafic organic, undeva la 100 de unici pe zi, insa peste 2.000 de vizitatori vin de pe FaceBook. As fi curios cum sa fac sa vina si de pe Google+, dar nu ma prea duce capul. In schimb am o afacere care merge perfect pe baza unei pagini si a unui grup, pagina cu 40.000+ fani si peste 16.000 de membri in grup. Cred ca deja am prins o plafonare si am nevoie de „rebranding” caci grupul si pagina cresc prea incet.

Ce inseamna rebranding?

Pai asa cum spune si numele rebranding-ul inseamna schimbarea brand-ului, adica de la nume si logo la concept si modul de prezentare a produselor. Iti vine greu nu-i asa cand ai cat de cat succes sa o iei de la zero! Cand incep o campanie de rebranding? Evident cand lucrurile merg in jos, cand scad vanzarile, cand lumea nu mai pare interesata de ceea ce vinzi/prezinti tu.

Sa o luam de la zero: ce inseamna branding. Evident ca vorbim de crearea unui brand – nume cunoscut de toti. Cand zici Microsoft e clar despre ce vorbesti, la fel si Coca Cola. Dar cand zici ClubSeo sau kLumea? Cati au auzit de numele astea si cine poate spune ceva despre ele? Evident ca pot deveni un brand, asa cum a fost sa zicem Broderii.Info, dar care desi este cunoscut, nu mai atrage pe nimeni nou in jurul conceptului – broderii.

Stiti ce nu fac cei care se gandesc la branding/rebranding? Nu prea pun mare baza pe Logo – da o poza care sa te reprezinte, sa stie toti ca esti tu. Toti se gandesc doar la nume, dar la un Logo reprezentativ mai putini. O greseala as zice eu!

 

SMM-Social-Media-Marketing

Social Media Marketing-ul si afacerile

Poate vrei sa citesti si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.