Expertul in marketing
In ziua de azi toti sunt experti in ceva, deci era evident ca avem si in marketing, mai ales daca esti influencer. Adica ai sa zicem asa, un minim de 10 mii de persoane care te urmaresc [ pe blog, YouTube sau FaceBook ]. Ca la noi asa se contorizeaza influencerii, in numarul de fani, urmaritori, abonati ]. Iar daca azi totul se intampla in mediul online, esti de fapt expert in marketing digital, sau cum s-o mai traduce asta din engleza. Vorba unui prieten, om mare de altfel Nicolae Botgros, azi pe locul doi nu mai e nimeni, toti sunt pe primul loc in toate!
Expertul in marketing digital
Uite un expert adevarat, Sebastian Dobrincu – milionarul sau miliardarul – depinde cum faci calculele, dar ca el sunt putini. Cum a reusit el sa se faca cunoscut gasiti pe site, sau ma rog, pe unde s-a mai scris despre el. Ce face expertul in marketing pentru tine? Pai iti ia banii si te face si pe tine cunoascut pe nisa ta. Simplu, nu-i asa? Uite, eu daca vreau sa ajung cunoscut ce fac? Fie o trasnaie sa ma dea la televizor, fie platesc un PR [ adica relatii cu publicul, dar in engleza ], asta face si drege si gata, ma face popular.
Sau mai e o chestie, faci ceva de calitate si te promoveaza altii – GRATIS! Sincer sa fiu si eu visez la asa ceva, adica sa devin expert in ceva. Candva ziceam ca ma pricep la programare, apoi am lasat balta totul pentru blogging. Fac asta de ani de zile si rezultatele au aparut. Am stras mii de articole, atat! La cum scriu si la ce subiecte abordez nu e de mirare. Bucuria mea este sa ma uit in WMT si sa vad zeci de articole in TOP 3, locuri fruntase dar trafic mic. Oricum am trecut de 100 de unici pe zi, ceea ce e ma face sa cred ca am sa ajung lejer la 2 sau chiar 3 sute in curand.