Si gargara are efect daca o faci cu cap
In sfarsit am dat peste un articol de la Zoso in cautari [ uite ma ca ii pun link sa nu zica ca sunt carcotas ], cautam ceva despre influencei pe 2Performant si uite ca printre putinele afisari eram si eu si el [ Zoso ]. Prin decembrie anul trecut se plangea ca nu poate sa-si faca cont de influencer pe platforma si o facea de cacao. Ca e inca un intermediar intre el si client, ca nu foloseste la nimic si ce sa vezi, cautand in lista lor de influenceri peste cine dau? Peste Zoso care cere „doar” 900 de € pentru un articol pe blog si 200 de € pentru o postare fara valoare pe FaceBook.
Si gargara are efect daca o faci cu cap
Stai sa vezi logica la Gica contra, citez mai jos de pe blogul lui ca sa nu se zica ca interpretez eu gresit ceva.
De ce aș vrea eu, ca blogger, să mai fie un interpus între mine și client? Nu sunt destui? Nu sunt agenția de media și agenția de online care iau comision? Nu e și statul, care și el ia comision? De ce aș mai vrea încă unii?
Pai ar fi trebuit sa ne spui matale cum ai mirosit urma banilor nemunciti si intermediati de platforma 2Performant, nu-i asa? Habar nu am daca a prins sau nu Zoso campanii pe 2Performant, si DA – poate ca sunt si eu frustrat ca nu am fost admis ca influencer, dar asta e viata, nu stau sa dau in ei, iar apoi ca magarusul ma inscriu pe platforma si uit sa specific asta in articolul denigrator.
Am vazut ca i-a explicat putin Dorin Boerescu cum vad ei treburile, si iarasi DA – poate ca le faci prea multa reclama si primesti firmituri [ astia care nu vor sa inteleaga ca afilierea nu e o joaca de copii ]. Prin 2014 acelasi Zoso nu dadea nicio sepranta platformelor de afiliere, uite ca au trecut cinci ani si le merge bine. De ce? Pai pentru ca multi muncesc sa promoveze brand-urile inscrise pe platformele de afiliere, iau bani putini si totusi nu renunta.
Cu un an inainte, prin 2013 la fel nu dadea sanse celor de la evoMAG [ eu cred ca oricum e interesant ca rezista in competitia cu eMAG ], dar uite ca si astia rezista cu stoicism, pe o piata nu tocmai usoara. Asadar la final o sa ma intrebi de ce tot scriu despre Zoso. Pai pentru ca nu-mi plac prefacutii, cand esti pe dinafara strugurii sunt acri, dar stai la miloaga la ei pe platforma. De ce? Pai in speranta ca prinzi un fraier sa-ti dea 900 de EURO ca sa-l promovezi la tine pe blog, apoi sa-l faci cu ou si cu otet. Ca asa-i in tenis [ pardon in blogging!].